Nasz zespół
Każdy detal ma swojego twórcę.
Jacek Ochnik
Prezes Zarządu
Jacek Ochnik
Prezes Zarządu
Polski przedsiębiorca, założyciel i prezes zarządu firmy Ochnik Development oraz współzałożyciel i wiceprezes zarządu Ochnik S.A., jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek odzieżowo-akcesoryjnych.
Karierę rozpoczął w 1989 roku, zakładając wraz z bratem rodzinną firmę, która od uszycia pierwszej skórzanej kurtki rozwinęła się do rozbudowanej sieci detalicznej liczącej ponad 130 salonów. Dzięki wieloletniemu zaangażowaniu odegrał kluczową rolę w budowaniu pozycji marki Ochnik jako lidera w branży odzieży skórzanej i akcesoriów.
Od 2003 roku aktywnie rozwija działalność deweloperską, tworząc Ochnik Development Group. Odpowiada za realizację inwestycji mieszkaniowych i komercyjnych o najwyższych standardach. Od początku kariery łączy wartości rodzinne z nowoczesnym zarządzaniem, długofalowym planowaniem oraz konsekwentnym dążeniem do wysokich standardów jakości.
W swoich działaniach podkreśla znaczenie budowania kultury organizacyjnej opartej na wzajemnym szacunku, uczciwości i współpracy.
Tomasz Sadłocha
Członek Zarządu
Tomasz Sadłocha
Członek Zarządu
Tomasz Sadłocha pełni funkcję Dyrektora Generalnego i Członka Zarządu Ochnik Development, gdzie jest odpowiedzialny za kluczowe aspekty operacyjne całej grupy kapitałowej Ochnik. Tomasz jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Instytutu Finansów Szkoły Doktorskiej SGH w Warszawie i posiada ponad 25 letnie doświadczenie zarządcze na rynku finansowym i nieruchomościowym w Polsce. Tomasz od 2000 roku piastował m.in. takie stanowiska jak Dyrektor ds. Inwestycyjnych w KBI, Dyrektor Finansowy w Volumetric Polska, czy Dyrektor Finansowy w Pro-Urba Invest.
Michał Górski
Radca Prawny
Michał Górski
Radca Prawny
Michał Górski to doświadczony radca prawny, związany z firmą Ochnik Development od 2004 roku. Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych – Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, dwuletniego Studium Pedagogicznego przy Instytucie Nauk Politycznych UW. Radca prawny w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie.
Wykładowca w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Specjalizuje się w prawie i postępowaniu administracyjnym, sądowo administracyjnym, prawie nieruchomości, prawie spółek oraz prawie i postępowaniu cywilnym.
Jest autorem licznych publikacji naukowych i branżowych, w tym:
1. „Problematyka nieruchomości warszawskich w okresie PRL i przemian ustrojowych” – wydawnictwo Adam Marszałek, 2006 r.
2. "Kodeks postępowania administracyjnego. Wybrane zagadnienia i orzecznictwo" Fundacja Radców Prawnych Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie" Warszawa 2019r. (współautor)
3. "Skarga do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego. Wybrane zagadnienia i orzecznictwo" Fundacja Radców Prawnych Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie" Warszawa 2019r. (współautor)
4. "Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym na szczeblu gminnym - wybrane zagadnienia i orzecznictwo". Fundacja Radców Prawnych Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie" Warszawa 2021r. (współautor)
5. "Kodeks postępowania administracyjnego. Wybrane zagadnienia i orzecznictwo" Fundacja Radców Prawnych Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie", wydanie 2, Warszawa 2021r. (współautor)
Jego rozległa wiedza prawnicza i wieloletnie doświadczenie są kluczowym wsparciem dla działalności inwestycyjnej Ochnik Development.
Natalia Kobaka
Kierownik Działu Sprzedaży
Natalia Kobaka
Kierownik Działu Sprzedaży
Natalia w strukturach Ochnik Development pracuje od ponad 11 lat.
W trakcie swojej kariery zawodowej w firmie pełniła kluczową rolę w zakresie komercjalizacji i zarządzania powierzchniami biurowych należącymi do spółki.
Natalia to doświadczona specjalistka w zakresie sprzedaży projektów deweloperskich. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu procesem sprzedaży inwestycji mieszkaniowych z sukcesem opracowując skuteczne strategie sprzedażowe.
Od początku kariery angażuje się nie tylko w sprzedaż, ale również w koncepcję i przygotowanie nowych projektów deweloperskich. Dzięki znajomości rynku, umiejętności analizy potrzeb klientów oraz zrozumieniu procesów inwestycyjnych, aktywnie współtworzy ofertę dopasowaną do aktualnych trendów i oczekiwań rynku.
Wiedza praktyczna poparta jest wykształceniem kierunkowym. Natalia ukończyła studia podyplomowe z zakresu Pośrednictwa w Obrocie Nieruchomościami i Wyceny Nieruchomości, co wzbogaciło jej wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie.
Posiada państwową licencję pośrednika w obrocie nieruchomościami o numerze 16871.
Zuzanna Wiak
Kierownik Działu Marketingu i PR
Zuzanna Wiak
Kierownik Działu Marketingu i PR
Zuzanna Wiak to doświadczona ekspertka w dziedzinie marketingu i PR, z wieloletnim doświadczeniem w branży nieruchomości. Jako Kierownik Działu Marketingu i PR w Ochnik Development, odpowiada za kompleksowe planowanie i wdrażanie strategii marketingowych i PR dla kluczowych inwestycji mieszkaniowych firmy.
Wcześniej Zuzanna pracowała na stanowisku Managera ds. Marketingu i PR w Polskim Związku Firm Deweloperskich, gdzie kształtowała i realizowała strategie marketingowe i PR dla tej wiodącej organizacji branżowej.
Jej bogate doświadczenie obejmuje również stanowisko Marketing & Development Managera w firmie Xplan, gdzie koordynowała działania marketingowe dla projektów na rynku nieruchomości komercyjnych. Zuzanna przez wiele lat zgłębiała tajniki rynku nieruchomości jako dziennikarz branżowy w miesięczniku Eurobuild CEE, co pozwoliło jej na dogłębne poznanie sektora.
Zuzanna stale poszerza swoje kompetencje, co potwierdzają ukończone studia podyplomowe dla deweloperów na SGH, świadczące o jej głębokiej znajomości procesu inwestycyjnego. Jest również gotowa do wdrażania innowacyjnych rozwiązań, czego dowodem jest ukończony kurs "Umiejętności Jutra: AI dla firm z sektora MŚP" (SGH i Google).
Żaneta Guźlińska
Kierownik Biura Zarządu
Żaneta Guźlińska
Kierownik Biura Zarządu
Żaneta Guźlińska odpowiada za kompleksowe wsparcie Zarządu Ochnik Development w bieżącej działalności operacyjnej i strategicznej. Uczestniczy w każdym etapie procesów inwestycyjnych łącząc pracę każdego z zespołów w jedną spójnie działającą maszynę. Koordynuje obieg informacji, dba o sprawny przepływ dokumentów oraz organizację pracy całego teamu.
Nadzoruje funkcjonowanie Biura Zarządu, zapewniając wysoką jakość obsługi administracyjnej oraz skuteczną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.
Z Firmą związana od 14 lat.
Aleksandra Wiechnik
Kierownik Działu Technicznego
Aleksandra Wiechnik
Kierownik Działu Technicznego
Aleksandra Wiechnik to doświadczony inżynier budownictwa z dwudziestoletnim stażem w branży. Ukończyła studia magisterskie na Politechnice Lubelskiej, na kierunku Budownictwo Ogólne.
Od dwunastu lat Aleksandra jest związana z firmą Ochnik Development. Rozpoczynała swoją karierę w firmie od aranżacji powierzchni biurowych, by z czasem awansować na stanowisko kierownika działu technicznego. Obecnie, w swojej roli, nadzoruje kompleksowe procesy budowlane – od etapu przygotowania projektu, aż po jego realizację.
W swojej pracy Aleksandra kładzie nacisk na najwyższą jakość realizowanych projektów, jednocześnie aktywnie poszukując i wdrażając innowacyjne rozwiązania.
Marta Dajer
Prawnik
Marta Dajer
Prawnik
Marta Dajer jako prawnik w Ochnik Development odpowiada za kompleksowe wsparcie prawne procesów inwestycyjnych. Przygotowuje i analizuje wszelakie umowy, a także wspiera zespół w prowadzeniu postępowań cywilnych i administracyjnych. Na co dzień współpracuje ze wszystkimi działami spółki dbając o zgodność ich działań z obowiązującymi przepisami prawa.
Doświadczenie zawodowe zdobywała jako młodszy prawnik w kancelarii prawnej specjalizującej się w postępowaniach sądowych i arbitrażowych, gdzie brała udział w obsłudze sporów gospodarczych.
Wcześniejsze doświadczenie zdobywała również poza branżą prawniczą – jako stewardesa w polskich liniach lotniczych, gdzie rozwijała zdolność działania w ramach złożonych procedur i regulacji.
Obecnie aktywnie rozwija swoje kompetencje zawodowe jako aplikantka radcowska w warszawskiej OIRP.
Joanna Tyczyńska
Główny Księgowy
Joanna Tyczyńska
Główny Księgowy
Joanna Tyczyńska to kluczowa postać w dziale finansowym Ochnik Development, gdzie od 2012 roku pełni funkcję głównej księgowej. Jej związek z firmą rozpoczął się jednak znacznie wcześniej, bo już w 2003 roku, kiedy dołączyła do zespołu jako księgowa.
Joanna ukończyła studia magisterskie ze specjalizacją Rachunkowość Menedżerska na Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Uzupełniła swoją wiedzę, kończąc studia podyplomowe w zakresie Audytu i Kontroli Wewnętrznej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Jej kompetencje potwierdza również certyfikat Ministra Finansów, uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
Zanim dołączyła do Ochnik Development, Joanna zdobywała doświadczenie na stanowisku księgowej w spółkach Polfer ZMM i Polfer SA. Jej bogate doświadczenie i specjalistyczna wiedza stanowią cenne aktywa dla Ochnik Development.
Marta Gawlak
Księgowa
Marta Gawlak
Księgowa
Marta Gawlak to księgowa od lat związane ze spółką Ochnik Development, która z pasją i precyzją czuwa nad finansami firmy, dbając o prawidłowe rozliczenia, zgodność z przepisami i terminowość wszystkich procesów księgowych. Doświadczenie zawodowe Marty oraz zaangażowanie pozwalają skutecznie wspierać zarówno codzienne funkcjonowanie biura, jak i strategiczne decyzje finansowe. Zawsze stawia ona na rzetelność, poufność i profesjonalizm.
Nasza historia
Kamienie milowe w historii
Ochnik Development.
Historia Ochnik Development to opowieść o dynamicznym rozwoju, wizji i dbałości o szczegóły, które przekładają się na unikalne projekty w sercu Warszawy.
Od momentu zakupu terenów po dawnej Fabryce Tytoniu przy ulicy Dzielnej, konsekwentnie budujemy naszą pozycję na rynku nieruchomości, tworząc przestrzenie, które inspirują i służą lokalnej społeczności.
Początki i Wizja: Dzielna 60
W latach 2011-2015 przystąpiliśmy do kompleksowej przebudowy zakładów dawnej Wytwórni Polskiego Monopolu Tytoniowego przy ulicy Dzielnej w Warszawie., w wyniku której powstał nowoczesny kompleks biurowy – Dzielna 60.
2011
Zbudujemy Twój dom
W pierwszej dekadzie nowego wieku spółka nie zwalniała tempa i przystąpiła do budowy pierwszego projektu domów jednorodzinnych – Osiedla Leśna Magdalenka. Na osiedlu powstało 14 domów jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej.
2009-2011
Rozwój i Innowacje: Studiocentrum
Kolejnym ważnym etapem było powstanie Studiocentrum. Warszawski obiekt typu condo zlokalizowany przy ul. Pawiej 51 i Dzielnej miał 5,5 tys. mkw. powierzchni użytkowej i został zaprojektowany Biuro Projektów Kazimierski i Ryba.
2016-2018
Wejście na Rynek Mieszkaniowy: Dzielna 64
W październiku 2016 roku rozpoczęliśmy budowę naszego pierwszego projektu wielorodzinnego – Dzielna 64 w Warszawie. Dzielna 64 to nasz debiut na rynku mieszkaniowym wielorodzinnym, który od razu spotkał się z dużym uznaniem.
2016 - 2018
Nowoczesność i Przyszłość: Dzielna 62
Najnowszym kamieniem milowym w naszej historii jest budowa projektu mieszkaniowego Dzielna 62, apartamentowiec, położony na warszawskiej Woli. Dzielna 62 to kolejny dowód na nasze zaangażowanie w tworzenie wysokiej jakości przestrzeni mieszkalnych, które odpowiadają na potrzeby współczesnych mieszkańców.
2022 - 2024
Przyszłość
Jesteśmy dumni z naszej historii i z niecierpliwością patrzymy w przyszłość, kontynuując naszą misję tworzenia wyjątkowych inwestycji, które wzbogacają miejską tkankę Warszawy.
Obecnie
CSR - Społeczna odpowiedzialność biznesu
Budujemy więcej niż domy
W Ochnik Development głęboko wierzymy, że bycie odpowiedzialnym społecznie to fundament naszej działalności. Nasze zaangażowanie wykracza poza budowanie wysokiej jakości nieruchomości; z równą pasją angażujemy się we wspieranie społeczności, w której funkcjonujemy. Troska o innych i inwestowanie w przyszłość to wartości, które przyświecają nam każdego dnia.
Z dumą wspieramy różnorodne inicjatywy charytatywne, ponieważ wiemy, że każda pomoc ma znaczenie i może realnie odmienić czyjeś życie. Koncentrujemy się na obszarach, które są dla nas szczególnie ważne, takich jak rozwój młodych talentów, wspieranie zdrowia i aktywności fizycznej, a także pielęgnowanie pamięci historycznej. Wierzymy, że sport kształtuje charakter, uczy dyscypliny i wytrwałości, a także integruje społeczność. Dlatego z zaangażowaniem wspieramy inicjatywy, które dają młodym ludziom szansę na rozwój i realizację marzeń.
Nasze działania są wyrazem wdzięczności i szacunku dla tych, którzy budowali naszą historię, oraz inwestycją w tych, którzy będą kształtować przyszłość. Jesteśmy przekonani, że poprzez nasze wsparcie przyczyniamy się do tworzenia lepszego społeczeństwa.
Każde podjęte przez nas przedsięwzięcie charytatywne jest odzwierciedleniem naszego zobowiązania do budowania nie tylko domów, a także świadectwem naszego dążenia do budowania silniejszych i bardziej zintegrowanych społeczności.