Polityka Prywatności

Ochrona prywatności i bezpieczeństwo danych osobowych osób, które przekazują nam swoje dane, jest dla nas priorytetem. Niniejsza Polityka Prywatności została opracowana, aby w przejrzysty sposób wyjaśnić, jak OCHNIK DEVELOPMENT GROUP przetwarza dane osobowe osób fizycznych w związku z prowadzoną działalnością, w tym w szczególności osób zainteresowanych lub korzystających z naszych produktów i usług, odwiedzających nasze strony internetowe lub kontaktujących się z nami za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji.

Zachęcamy do uważnego zapoznania się z treścią Polityki Prywatności — pozwoli ona lepiej zrozumieć, jakie dane gromadzimy, w jakim celu to robimy oraz jakie prawa przysługują Państwu w związku z ich przetwarzaniem.

  1. Administrator danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest OCHNIK DEVELOPMENT GROUP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Dzielna 62/LOK. U2, 01-029 Warszawa nr KRS 0000140313, NIP: 5272331452 (dalej zwanym „ADO”), w dalszej części Polityki określamy się jako „Administrator” lub „OCHNIK”. Z Administratorem danych można skontaktować się w następujący sposób


W zakresie prowadzenia działań marketingowych oraz czynności związanych z obsługą procesu sprzedaży, w tym przedstawiania ofert handlowych dotyczących wybranych przedsięwzięć inwestycyjnych, może dojść do współadministrowania danymi osobowymi w rozumieniu art. 26 RODO pomiędzy OCHNIK a jednym z poniższych podmiotów:

  • OCHNIK DEVELOPMENT AD Sp. z o.o., 
  • OCHNIK DEVELOPMENT MA Sp. z o.o., 
  • OCHNIK DEVELOPMENT AD2 Sp. z o.o.,
  • OCHNIK DEVELOPMENT DĄBROWSKIEGO Sp. z o.o., 
  • OCHNIK DEVELOPMENT PARK Sp. z o.o., 
  • OCHNIK DEVELOPMENT DZIELNA 58 Sp. z o.o., 

(dalej każdorazowo jako „Współadministrator”, „Grupa Ochnik”).

W zależności od tego, w jakim kontekście przekazują nam Państwo swoje dane osobowe lub w jakim celu są one przetwarzane, właściwym administratorem będzie jedna z powyższych spółek należących do Grupy Ochnik.

Do współadministrowania dochodzi wyłącznie w sytuacji, gdy dana inwestycja jest realizowana przez jeden z wyżej wskazanych podmiotów. W takim przypadku OCHNIK i dany Współadministrator wspólnie ustalają cele i sposoby przetwarzania danych osobowych w zakresie działań marketingowych oraz sprzedażowych związanych z daną inwestycją.

Współadministracja, co do zasady, nie występuje równocześnie pomiędzy OCHNIK a więcej niż jednym podmiotem z Grupy Ochnik. Oznacza to, że dla danej inwestycji relacja współadministrowania zachodzi wyłącznie pomiędzy OCHNIK a jednym z podmiotów wskazanych powyżej jako Grupa Ochnik.

W relacji z osobami, których dane dotyczą, OCHNIK pozostaje podmiotem odpowiedzialnym za realizację obowiązków wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych, w tym za zapewnienie wykonywania praw przewidzianych w RODO.

Informacja o zasadniczej treści uzgodnień pomiędzy Współadministratorami, zawartych w trybie art. 26 ust. 1 RODO, dostępna jest na wniosek osoby, której dane dotyczą.

Każdorazowo informujemy, która spółka Grupy Ochnik jest administratorem Państwa danych w konkretnej sytuacji – np. w treści umowy, formularza kontaktowego, ogłoszenia o pracę lub klauzuli informacyjnej.

  1. Inspektor Ochrony Danych

W Ochnik DEVELOPMENT GROUP został powołany Inspektor Ochrony Danych (IOD), z którym można kontaktować się w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych. Kontakt z IOD możliwy jest pod adresem dane.osobowe@ochnikdevelopment.pl.

  1. Cele przetwarzania danych osobowych

Informujemy, że Twoje dane osobowe będą przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych/RODO)
w następujących celach:

 

CEL PRZETWARZANIA

PODSTAWA PRAWNA

CZAS PRZETWARZANIA

Zawarcie, realizacja i rozliczenie umowy lub porozumienia z osobą fizyczną, jak również podjęcie działań przed zawarciem umowy. 

Art. 6 ust. 1 lit. b RODO (działanie zmierzające do zawarcia umowy / realizacja umowy)

Przez czas trwania umowy.

Realizacja i rozliczenie umowy lub porozumienia z osobą prawną (identyfikacja stron, ustalenie warunków zawarcia umowy, koordynacja współpracy przy wykonywaniu umowy, wykonanie postanowień umowy).

Art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes – realizacja współpracy biznesowej)

Przez czas trwania umowy.

Spełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (realizacja praw wynikających z rękojmi i gwarancji, obowiązki podatkowe, rachunkowe). 

Art. 6 ust. 1 lit. c RODO (spełnienie obowiązków prawnych wynikających m.in. z przepisów prawa cywilnego, podatkowych, rachunkowych)

Przez czas, w którym przepisy prawa nakazują przechowanie danych, z uwzględnieniem terminu przedawnienia zobowiązań.

Obrona przed roszczeniami lub dochodzenie roszczeń.

Art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes – obrona przed roszczeniami lub dochodzenie roszczeń)

Do czasu upływu właściwego terminu przedawnienia roszczeń, w przypadku rozpoczęcia postępowania w zakresie powstałego sporu – do czasu jego zakończenia.

Odpowiedzi na zadane przez Państwa indywidualne zapytania, dotyczące inwestycji oraz innych usług realizowanych przez Administratora, tj. bieżący kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej lub połączenia telefonicznego.

Art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes – kontakt z Klientem) 

W zależności od tematu sprawy, jednak przez okres nie dłuższy niż do czasu przedawnienia roszczeń.

Podejmowanie działań marketingowych, w tym przekazywanie informacji handlowych, ofert związanych z inwestycjami oraz z innymi usługami realizowanymi przez Administratora, podmioty z Grupy Ochnik lub współpracujące podmioty.

Art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda na otrzymywanie informacji handlowych); art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes – prowadzenie marketingu bezpośredniego)

Do czasu wycofania zgody, do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu lub do czasu wygaśnięcia prawnie uzasadnionego interesu.

Cele administracyjne, w szczególności na potrzeby raportowania wewnętrznego, dokonywania analiz biznesowych, tworzenia statystyk, zapewnienia systemu kontroli wewnętrznej oraz zarządzania ryzykiem operacyjnym.

Art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes – prowadzenie analiz biznesowych, rozliczalność przestrzegania przepisów).

Do czasu upływu właściwego terminu przedawnienia roszczeń.

Zarządzanie plikami cookie i prowadzenie analityki internetowej, obsługa plików cookie niezbędnych do działania serwisu, analiza sposobu korzystania ze strony internetowej, poprawa jej funkcjonalności, prezentowanie spersonalizowanych treści lub reklam, prowadzenie statystyk odwiedzin.

Art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora – zapewnienie prawidłowego działania strony i prowadzenie analizy ruchu w serwisie); Art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda – w zakresie plików cookie analitycznych, marketingowych i funkcjonalnych).

Do czasu wycofania zgody na stosowanie danego rodzaju plików cookie, skutecznego wniesienia sprzeciwu lub do czasu ustania prawnie uzasadnionego interesu administratora.

Prowadzenie profili na portalach społecznościowych w celach informacyjnych, budowania społeczności i świadomości marki, związane z możliwością polubienia, skomentowania, wysłania wiadomości.

Art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes – kontakt z użytkownikami portali, promocja działalności).

Do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą lub ustania prawnie uzasadnionego interesu Administratora.

 

  1. Przysługujące prawa

Informujemy, że na podstawie RODO przysługują Ci następujące prawa: 

 

PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE OSOBIE, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ

NA CZYM POLEGA PRZYSŁUGUJĄCE OSOBIE PRAWO

prawo dostępu do danych osobowych

– art. 15 RODO

Będą Państwo mogli domagać się informacji o tym, jakie dane osobowe są przetwarzane, w tym otrzymania kopii swoich danych osobowych.

prawo sprostowania danych osobowych

– art. 16 RODO

Będą Państwo mogli domagać się poprawienia, sprostowania Państwa danych, które są nieprawidłowe, lub uzupełnienia danych, które są niekompletne.

prawo usunięcia danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym”)

– art. 17 RODO

Będą Państwo mogli domagać się od Administratora usunięcia wszystkich swoich danych w niektórych przypadkach, m.in. w razie cofnięcia zgody na ich przetwarzania lub gdyby Państwa dane były przetwarzane niezgodnie z prawem. Nie będą Państwo mogli skorzystać z tego uprawnienia, gdy przetwarzanie danych przez Administratora wynika z realizacji przepisów prawa.

prawo sprzeciwu

– art. 21 RODO

Będą Państwo mogli w dowolnym momencie domagać się wstrzymania przetwarzania Państwa danych osobowych z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją w wypadku, w którym Państwa dane osobowe będą przetwarzane do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub stronę trzecią (np. w celu prowadzenia statystyk i analiz). W takim wypadku Administrator zaprzestanie przetwarzać Państwa dane, chyba że będą istnieć ważne prawnie i uzasadnione podstawy do ich przetwarzania, nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych

– art. 18

Będą Państwo mogli domagać się „zablokowania” Państwa danych (tj. zatrzymania wszelkiego przetwarzania danych poza ich przechowywaniem) w określonych sytuacjach, m.in. w czasie niezbędnym do ich poprawienia lub gdy nie będą one dalej potrzebne Administratorowi, lecz ich przechowywanie będzie Państwu potrzebne np. do ochrony Państwa praw.

prawo do przenoszenia danych osobowych

– art. 20 RODO

Będą Państwo mogli domagać się otrzymania Państwa danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Będą Państwo mogli żądać uzyskania danych lub przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi, o ile będzie to technicznie możliwe.

prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

– art. 77 RODO

W razie podejrzenia naruszenia przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (np. gdy uważają Państwo, że Administrator podczas przetwarzania Państwa danych osobowych narusza Państwa prawa albo ich nie wykonuje) przysługuje Państwu prawo do złożenia skargi do właściwego organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie.

 

Aby skorzystać z wyżej wymienionych praw, osoba, której dane dotyczą, powinna skontaktować się, wykorzystując podane dane kontaktowe, z administratorem lub inspektorem ochrony danych i poinformować go, z którego prawa i w jakim zakresie chce skorzystać.

  1. Odbiorcy danych i transfer danych

W związku z prowadzoną działalnością oraz realizacją umów i obowiązków prawnych, dane osobowe mogą być przekazywane uprawnionym odbiorcom. Odbiorcami danych są wyłącznie podmioty, które współpracują z Administratorem przy realizacji celów wskazanych w niniejszej Polityce, przy czym każdorazowo przekazanie danych odbywa się z poszanowaniem zasad wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych.

Administratorzy mogą przekazywać dane osobowe następującym kategoriom odbiorców:

  1. Podmiotom wspierającym proces sprzedaży i obsługi klienta, w szczególności biurom sprzedaży, pośrednikom nieruchomości, agencjom marketingowym, firmom świadczącym usługi reklamowe i komunikacyjne, a także dostawcom systemów i platform wspierających kontakt z klientem (np. systemy CRM).
  2. Podmiotom zaangażowanym w realizację inwestycji, w tym generalnym wykonawcom, podwykonawcom, firmom realizującym prace wykończeniowe lub zmiany lokatorskie, a także architektom i projektantom wnętrz współpracującym z Administratorem lub na zlecenie Klienta.
  3. Instytucjom uczestniczącym w transakcjach, takim jak notariusze, banki prowadzące rachunki powiernicze lub kredytujące inwestycje, a także doradcy kredytowi współpracujący z Klientem w zakresie finansowania zakupu nieruchomości.
  4. Podmiotom świadczącym usługi finansowe, prawne i administracyjne, w tym biurom rachunkowym, doradcom podatkowym, kancelariom prawnym oraz audytorom i biegłym rewidentom realizującym obowiązki kontrolne lub sprawozdawcze.
  5. Dostawcom usług IT, w tym dostawcom oprogramowania i systemów informatycznych, podmiotom utrzymującym i administrującym serwisy internetowe, dostawcom usług hostingu, poczty elektronicznej, infrastruktury serwerowej, wsparcia SoC.
  6. Organom publicznym i instytucjom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, takim jak urzędy administracji publicznej, organy nadzoru budowlanego, urzędy skarbowe, sądy, organy ścigania lub Urząd Ochrony Danych Osobowych – wyłącznie w zakresie wymaganym przez obowiązujące przepisy.
  7. Podmiotom z Grupy Ochnik, uczestniczącym w realizacji wspólnych działań marketingowych, obsłudze inwestycji lub sprzedaży, które działają jako odrębni administratorzy, współadministratorzy lub przetwarzają dane w imieniu Administratora.
  8. Firmom ochroniarskim i podmiotom obsługującym systemy bezpieczeństwa, w tym systemy monitoringu wizyjnego, kontroli dostępu i ochrony fizycznej nieruchomości.
  9. Nowo zawiązanym wspólnotom mieszkaniowym lub zarządcom nieruchomości, w zakresie niezbędnym do prawidłowego przekazania nieruchomości i umożliwienia realizacji praw oraz obowiązków właścicieli lokali (np. przekazanie danych kontaktowych nabywców lokali, numerów lokali, danych niezbędnych do rozliczeń lub obsługi mediów).

 

Każdy z odbiorców danych zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa przetwarzanych danych oraz przetwarzania ich wyłącznie w zakresie wynikającym z powierzonego zadania lub obowiązku prawnego. Administratorzy nie przekazują danych osobowych do państw trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

  1. Konieczność podania danych

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak w niektórych przypadkach niezbędne do realizacji określonych celów przetwarzania. Niepodanie danych uniemożliwi realizację opisanych celów przetwarzania.

  • W przypadku zawierania umów (np. sprzedaży lokalu, zmian lokatorskich lub umów rezerwacyjnych), przekazanie danych osobowych jest konieczne do ich zawarcia i wykonania. Brak podania danych może uniemożliwić zawarcie lub realizację umowy.
  • W celu kontaktu z Administratorem (np. poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej, wiadomość e-mail, media społecznościowe lub rozmowę telefoniczną) podanie podstawowych danych kontaktowych, takich jak imię, nazwisko, adres e-mail lub numer telefonu, jest konieczne do udzielenia odpowiedzi na zapytanie i prowadzenia dalszej korespondencji. Brak podania tych danych może uniemożliwić nawiązanie kontaktu lub udzielenie odpowiedzi.
  • W sytuacjach, gdy przetwarzanie danych wynika z obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (np. obowiązki podatkowe, rachunkowe, sprawozdawcze), podanie danych jest wymogiem ustawowym.
  • W przypadku działań marketingowych lub komunikacji informacyjnej, podanie danych oraz wyrażenie zgody ma charakter dobrowolny, jednak jej brak uniemożliwi otrzymywanie ofert, informacji o inwestycjach czy uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez Administratora.

 

  1. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie

Administrator może prowadzić profilowanie „zwykłe” (w ograniczonym zakresie), rozumiane jako analiza wybranych informacji o osobach odwiedzających stronę internetową lub kontaktujących się z Administratorem, w celu lepszego dopasowania treści i ofert do indywidualnych preferencji. 

Profilowanie może obejmować m.in.:

  • analizę historii przeglądania strony internetowej lub zapytań przesyłanych poprzez formularze kontaktowe,
  • preferencje dotyczące lokalizacji inwestycji, typu lokalu (np. liczba pokoi, piętro, metraż),
  • wybór określonych udogodnień, takich jak balkon, ogródek, miejsce postojowe czy komórka lokatorska,
  • aktywność użytkownika w serwisie (np. zainteresowanie konkretną inwestycją, kliknięcia w oferty, czas spędzony na stronie).

Na podstawie tych danych system może prezentować lub rekomendować oferty, które najlepiej odpowiadają oczekiwaniom i zainteresowaniom użytkownika — przykładowo:

  • wyświetlać oferty mieszkań z balkonem, jeśli użytkownik wcześniej przeglądał tylko takie lokale,
  • pokazywać inwestycje posiadające miejsca postojowe, jeśli użytkownik wskazał takie preferencje,
  • prezentować oferty w określonej lokalizacji lub o konkretnym standardzie wykończenia.

Profilowanie odbywa się na podstawie danych dobrowolnie podanych przez użytkownika
(np. w formularzu kontaktowym) lub danych zbieranych przy użyciu plików cookie i podobnych technologii – wyłącznie po wyrażeniu przez użytkownika odpowiedniej zgody w ramach ustawień plików cookie.

Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, w dowolnym momencie, na zasadach określonych w art. 21 RODO.

Dane osobowe nie są wykorzystywane do podejmowania decyzji wywołujących wobec osób skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nie wpływających w rozumieniu art. 22 RODO.

  1. Pliki cookie i inne narzędzia analityczne

Serwisy internetowe Administratora wykorzystują pliki cookie oraz inne narzędzia analityczne wspierające prawidłowe działanie strony, zapewnienie jej funkcjonalności oraz prowadzenie działań analitycznych i marketingowych.

Pliki cookie (tzw. „ciasteczka”) to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na urządzeniu użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Umożliwiają one rozpoznanie przeglądarki użytkownika, zapamiętanie jego preferencji, a także analizowanie ruchu na stronie. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Gromadzone informacje o użytkowniku mogą dotyczyć unikalnego identyfikatora, adresu IP, rodzaju systemu operacyjnego, informacji o terminie oraz czasie trwania odwiedzin strony internetowej, a także wykorzystywanej przeglądarki, parametrów technicznych, czy przybliżonej lokalizacji.

Z uwagi na cel zastosowania, pliki cookie dzielimy na:

 

  • Ściśle niezbędne pliki cookie, zapewniają prawidłowe funkcjonowanie strony internetowej (np. utrzymanie wersji językowej, sesji użytkownika, zapamiętanie wyrażonych zgód, obsługa formularzy kontaktowych). Ich stosowanie jest konieczne do korzystania z serwisu, dlatego nie wymagają zgody użytkownika.
  • Analityczne pliki cookie, czyli takie, które umożliwiają nam uzyskać informacje o zachowaniu Użytkowników na naszej stronie internetowej, zliczenie wizyt, ich czas trwania i źródło ruchu, dzięki czemu możemy mierzyć i poprawiać wydajność serwisu. Pomagają one poznać liczbę użytkowników, ustalić, które strony są najbardziej i najmniej popularne i zobaczyć, jak odwiedzający poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy ulepszać funkcjonalność serwisu i dostosowywać go do potrzeb użytkowników Jeśli użytkownik nie zezwoli na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedził naszą stronę internetową oraz jak się po niej poruszał. 
  • Funkcjonalne pliki cookie, czyli takie, które służą dostosowaniu zawartości strony internetowej Administratora do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze strony internetowej; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb, umożliwiają stronie internetowej zapewnienie większej funkcjonalności i personalizacji. 
  • Reklamowe i marketingowe pliki cookie służą do prezentowania użytkownikowi treści dopasowanych do jego zainteresowań. Na ich podstawie możemy analizować zachowania użytkownika w serwisie (np. przeglądanych inwestycji, preferencji dotyczących typu mieszkania lub lokalizacji), aby prezentować oferty, które mogą go szczególnie zainteresować lub które mogą być ustawiane przez naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Mogą one być wykorzystywane przez te firmy do budowania profilu zainteresowań użytkownika i wyświetlania odpowiednich reklam na innych stronach. Jeśli użytkownik nie zezwoli na stosowanie tych plików cookie, doświadcza mniej dopasowanych reklam.

 

Informujemy, że na naszej stronie internetowej wykorzystujemy:

  • Pliki cookie sesyjne, czyli tymczasowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej; 
  • Pliki cookie stałe, czyli pliki, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookie lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

 

Ściśle niezbędne pliki cookie, które są konieczne do korzystania ze strony internetowej, są automatycznie instalowane w urządzeniu Użytkownika. Ich stosowanie jest niezbędne do świadczenia usługi telekomunikacyjnej (transmisja danych w celu wyświetlenia treści) – Użytkownik nie ma możliwości zrezygnowania z tych plików cookie, jeśli chce prawidłowo korzystać z Serwisu. Całkowite wyłączenie plików cookie może ograniczyć funkcjonalność naszej witryny.

Jeśli nie chcesz, aby na Twoim urządzeniu były przechowywanie inne pliki cookie, możesz dokonać stosownego wyboru:

  • przy użyciu banera cookie (wyskakujące okienko z zapytaniem o akceptację lub odrzucenie plików cookie, umożliwia również dokonanie wyboru dla poszczególnych kategorii plików cookie),
  • lub skonfigurować tak przeglądarkę, aby usunęła obecnie zapisane pliki cookie lub nie zapisywała żadnych plików cookie. 

Szczegółowe informacje na ten temat, w tym instrukcje jak usunąć pliki cookie, można znaleźć pod poniższymi linkami:

  • Microsoft Edge: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-explorerdelete-manage-cookies
  • Mozilla Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
  • Google Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl
  • Opera: https://help.opera.com/pl/latest/web-preferences/#cookies
  • Safari: https://support.apple.com/pl-pl/guide/safari/sfri11471/mac

Profilowanie i analityka oparte na plikach cookie odbywa się wyłącznie po uzyskaniu zgody użytkownika na ich stosowanie.

W zakresie nieuregulowanym niniejszą Polityką obowiązują unijne i krajowe przepisy z zakresu ochrony danych osobowych. 

Data ostatniej aktualizacji Polityki: 21.10.2025 r. 

 

Inspektor Ochrony Danych: Paweł Wojciechowski dane.osobowe@ochnikdevelopment.pl

Ulubione ()
Projekt i realizacja
System CRM dla deweloperów OneButton